Diensten 2016-11-17T13:38:38+01:00

Training & Advies

In het onderwijs vindt volop verandering plaats. Dat vraagt om visie en blijvende professionalisering. De sleutel van dat veranderingsproces ligt bij de leraar, waarbij facilitering en affiniteit vanuit de directie en bestuur onontbeerlijk zijn.

Arno Coenders heeft vanuit zijn achtergrond als docent en onderwijskundige jarenlange ervaring bij het succesvol begeleiden en professionaliseren van scholen. Hierbij wordt veel gebruik gemaakt van ict en nieuwe media om onderwijs effectiever en efficiënter te maken. Daarbij wordt de menselijke maat gehanteerd: Onderwijs blijft mensenwerk, ict is een hulpmiddel en begeleiding sluit aan op het niveau van de school.

Of het nu gaat om een inspirerende workshop, presentatie, beleidsontwikkeling of een intensief professionaliseringstraject, Arno Coenders is uw partij om een kwaliteitsimpuls te geven aan uw onderwijs. Ik nodig u graag uit om hiernaast de verschillende diensten te bezichtigen.

Heeft u behoefte aan een specifieke workshop of training, maar is deze niet te vinden in het actuele aanbod? Neem dan contact op.

Diensten

Een breed scala aan presentaties en workshops. Ideaal om in te zetten tijdens een studiedag of inspiratiesessie. Ga verder… 
Onafhankelijk advies bij het ontwikkelen van visie en beleidsplannen. Onderwijskwaliteit is het uitgangspunt, ict is daarbij ondersteunend. Ga verder…
Praktische opleidingstrajecten op locatie, waarbij gewerkt wordt aan structurele inzet van ict in het onderwijs en lerarencompetenties. Ga verder… 
Gespecialiseerde opleidingen tot ict-coördinator waarbij de nadruk ligt op onderwijs en didactiek. Inspirerende bijeenkomsten en praktische opdrachten. Ga verder… 
Inzicht krijgen in de leef- en beleefwereld van kinderen. Wat is de rol van ict en nieuwe media, welke afspraken kunt u maken en welke mogelijkheden heeft u? Ga verder… 
In deze dynamische wereld kunnen organisaties en bedrijven niet functioneren zonder blijvende professionalisering. Arno Coenders biedt slimme oplossingen. Ga verder…